lite bloggskadad...

Satt och skrev ett seriöst mejl till en av döttrarnas lärare och höll på att avsluta mejlet med Kram... Tur jag han se det innan jag skickade iväg det - hade ju kunnat bli lite lätt pinsamt annars. Men med alla dessa fina kommentarer som blir till alla bloggare så liksom hänger Kram med. Är det så för er också?

Och bloggskadad är man väl när man ska fota allt också. Det går ju inte ens att gå ut på promenad utan att mobilen åker fram och tar kort...


från min morgonrunda imorse.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Ja, kanske kunde blitt lite smått pinsamt :)

Önskar dig en fin helg vännen!

Kramen♥

#2 - - Tess:

Här är det också bloggskada deluxe. Fotograferade mycket redan innan, men efter att jag startade blogg så är det MYCKET MER som fotograferas :-)

#3 - - Fru Gårman:

Jag skriver inte kram så ofta. :)

Det blev kul med den där felaktiga kommentaren.

Kram! :D

#4 - - Silla:

he he he

Jag letar hus i Spanien just nu och i ett av mailen fick jag med KRAM som jag inte såg förren han hade svarat på det... Så pinsamt...

#5 - - Veiken:

Hahaha! Snart kan men se på kameran att folk är bloggare :)

Tack för besöket hos mig :) :)

#6 - - Aspiga Celine Naminah:

Hahaha!! Ojojoj vad det där känns igen!

#7 - - carola:

skriver också kram till allt och alla nuförtiden:)

En bloggskada



Alltid skönt att dela med sig till likasinnade, man nästan längtar till avdelningen ibland



kramn;)

#8 - - soffie:

vilken vacker bild fniss hihi det gäller att dubbelkolla det man skriver, kramen

#9 - - Lejonkvinnan:

Hehe, jo nog händer det att man skriver kram men jag brukar försöka läsa igenom mail och sådant så det inte ska bli allt för galet. Fota har jag blivit dålig på det sista, jag glömmer kameran och har en gammal usel mobil....men den ska jag snart byta, frågan är bara till vad.



KRAM ;)

#10 - - Ama de casa:

Haha! Ja, visst blir man bloggskadad... :-)

#11 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hahahaha ja det där hade nog MKT väl kunnat hända mig oxå :)



Kram <3

#12 - - vuxenmamman:

Jag är precis likadan....helt skadad....

Men det är ju inte tokigt med ett kram till någon som kanske behöver det.



KRAM

#13 - - Fnulan:

HAHAHHAAH underbart!

#14 - - Ninni:

Hihi..ja jag skriver näsatn alltid kram på slutet=)



ha en gooo lördag, kram

#15 - - Ingrid:

Lätt bloggskadad här med... Och än värre var det för några år sedan när jag jobbade med migrationsbarn och deras mammor. Då var det mycket KRAMAR, så det där hängde liksom på även när man träffade andra.. ;) (ingen som protesrerade vad jag minns..)

#16 - - Ingrid:

ps kram på dig!! ;)

#17 - - Kristina J:

Jag jobbar som läkarsekreterare och vi har haft en doktor som någon gång ibland sagt "Puss puss" på slutet av diktatet. Förmodligen det sätt som han brukar avsluta telefonsamtal med fru och barn.

#18 - - Agneta:

ha ha, jag är likdan..skadad på alla sätt o vis. Alla samtal avslutas med puss..lite pinsamt när min kollega fick det i örat en gång :-D

Upp