nu har jag investerat i mig själv...

Nu har jag köpt ett träningskort på SATS i Farsta - måste investera i mig själv. Måste faktiskt ta mig råd med det. Så igår bestämde jag mig och idag tecknade jag avtalet - första månaden gratis, billigare medlemsavgift just nu och 20% rabatt eftersom jag är student. Snabbt ska det gå. Nej men jag har velat börja träna enda sedan jag slutade på Friskis&Svettis men inte tyckt mig ha råd med det. Men om jag ska orka vara med på en hel utgrävning i maj så gäller det att jag tränar upp mig och går ner några kilo i vikt. Så imorgon kl:14.30 har jag mitt första inbokade pass och vem vet - kanske smyger jag ner för en runda ikväll det är ju öppet ända till kl:21.00 ikväll.



Sen hämtade jag ut ett paket igår på posten och där i låg min nya Willvin-ryggsäck, wow Petra vilken snabb leveranstid Den är nu packad med skolsaker men nu skulle jag ju vilja ha en med träningsgrejer i också... Blir svårt det här. Får nog ta den "gamla" Willvin-väskan som gymväska tror jag. Det är så bra att ha en träningsväska packad och klar i hallen nämligen - det blir så mycket enklare att komma iväg då.


Det är alltid en speciell känsla när man får packa upp något nytt...
Vikt och motion | |
#1 - - soffie:

tjohooo vilkrn bra investering<.9 hejja dej:()

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Bästa investeringen någonsin :) Som sagt var :) Jag ska oxå!!



Tack för att du såg hennes "blick" :) Och jag tror precis som dig, att vi som har våra barn, vi känner oxå igen andra och då ofta genom hur de rör sig eller just blicken.

Blicken är på något sätt "tom"?! Den är där men ändå inte...



Menar du på allvar att det finns folk som åker för att se på tåg?? :) Jag var tvungen att läsa det två gånger innan jag såg vad det stod :)

Men som du säger: det finns folk för allt!!



Många kramar :)



I morgon ska jag föresten vara i Farsta :) Ska hälsa på hos tjejernas kusin :) Som sen ska komma med hit och sova över :) Det är spännande!!



Kram igen

#3 - - Barnens Hjältar:

Jag har det så förmånligt att jag har gym på jobbet som jag kan använda nu när jag börjat jobba igen.

#4 - - Yohanna i Las Palmas:

Oj vad du står i och fixar och tränar.

Det här ska gå som en dans serru ;)



Hälsningar

Yohanna

#5 - - vuxenmamman:

Det var bra gjort!!Kämpa på.

KRAM

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

:) Jag tycker det låter lite mysigt att "samla" på tåg :) Varför inte?? :)



Vi blir nog några timmar i Farsta eftersom vi ska och fira tjejernas kusins pappa (det där blev långt) :)



Stor kram

#7 - - Ninni:

Duktig du..jag har så långt till gym. Hade ett så bra nära hemma men dom la ner=(

Har köpt träningskort flera gånger men kommer inte iväg...slööö=)



Jag nöjer mig med mitt promenadband..jo då jag använder det.



Ha en gooo lördag..kramen

#8 - - carina:

Duktig du är :)

Hur ska jag göra för att oxå börja träna?

Lat kanske ler :)

Kramen vännen♥

Upp