ny träningsmaskin, typ crosstrainer...

Nu har jag inhandlat en ny träningsmaskin, av typen crosstrainer. Mannen fick fick hjälpa till att bygga ihop den för den där beskrivningen som följde med var inte världens enklaste. Jag har testat den nu och orkade 5 minuter, hahaha... Men jag får väl börja med 5 minuter lite då och då och sedan öka. Den tar i alla fall på benen, flåset kommer igång och hela överkroppen får sig en genomkörare. Recension kommer väl senare då om några veckor när jag testat den ett tag och kan säga vad jag tycker.




ja då var den ihop byggd...

Den här har jag köpt på Jula och den kostade 995 kr.
(visst finns det dyrare och säkert bättre - men det här duger bra som första maskin)
Recension återkommer jag med...


Vikt och motion | |
#1 - - LILITH - Borderline & mamma:

Jag vet, de är sjukt jobbiga. Men en sån vill jag också ha. Perfekt att köra framför tvn så att man inte tänker på att man tränar :)

#2 - - Anonym:

Huja vad jobbigt!

Ta det lugnt nu så du inte får träningsvärk :)

Kramen vännen♥

#3 - - vuxenmamman:

Ja fem minuter är lång tid första gången....tror inte jag klarade mer än 2....



Jätte jobbigt men väldigt nyttigt!



Kämpa på!

#4 - - Martina:

Det är ju super att orka med 5 minuter!

5 minuter om dagen blir snart 10 ska du se :-)

#5 - - soffie:

men guu va bra att ha en sån hemma blir ju mycket billigare än att springa på ett gym, lycka till med träningen:)

#6 - - Veiken:

Tack för : Heja, heja.... Jag nöjer mig med ett promenadband och ser att du har mycket högre mål än jag har! Lycka Till med träningen!

#7 - - Ninni:

Åhh en sån maskin är sååå jobbig, fem minuter är nog helt okey att börja med. Jag har mitt gåband..duger gott, jag får vifta lite extra med armarna när jag går..haha



ha en bra dag..kram

#8 - - Agneta:

en sådan där har jag med funderat på, de ska vara hur bra som helst! Trampa på :-)

#9 - - Mia:

Så kul att jag hittade din nya maskin här, jag som precis pratat om att jag ska damma av vår (och ta bort kläderna jag hängt där, flytta den lite så den går att använda till det den ska hihi). Vi får helt enkelt gå in o peppa varann här i CT-tid (hellre 3 minuter än inga alls på den eller hur)!



Grattis till er dag, din och makens!! Jättemysigt att göra mat ihop, hos oss är det lite så också, maken lagar maten o jag gör ikringjobbet men visst är det roligare ihop.



Måndagskramisar

#10 - - Yohanna i Las Palmas:

Spännande. Jag ser verkligen fram emot ditt utlåtande.

Och att börja med 5 minuter per dag är helt kanon. Bättre att börja med 5 och orka varje dag och sedan öka.

Och en promenad på det så är ju detta i din hand.

Till nästa vecka ska jag titta lite på matlagningen.



Hälsningar

Yohanna

Upp