promenad på hal is...

Tack Yohanna för peppen att ta tag i morgonpromenaderna igen. När familjen hade kommit iväg till jobb och skola så drog jag på mig gympabyxor, munktröja och gymnastikskorna och gav mig iväg ut på morgonpromenad. Men fy det var isgata ute, jag fick mesta dels gå som Bambi på hal is. Vet inte hur mycket motion jag fick utav den här promenaden fast i och för sig så fick jag ju balansträning under hela promenaden. Jag fick ju spänna höfter, lår och bål för att inte halka runt allt för mycket, så lite nytta gjorde den nog. Jag var ute i en och halv timme men då handlade jag middagsmat också på vägen hem, så promenaden blev nog lite drygt en timme. Enligt I form´s sida så blev det 3,5 km - inte den bästa rundan man kan ta fast bättre än ingenting.


Ja isgata var det verkligen...


solen letade sig fram och det var väldigt vackert ute.


jag gick förbi Farsta´s alldeles egna runsten...


och Farsta Gård gick jag förbi...

Och tack alla ni som kommer med tips och råd i och med ansökan om vårdnadsbidraget, jag behöver det.
Fortsätt gärna att skriva.
Vikt och motion | |
#1 - - LILITH - Borderline & mamma:

Jag och kusinen var också ute på en promenad idag. Det kan låta fjantigt, men fy vad duktig och peppad jag blev av att fortsätta! Så i morgon är det på det igen :)

#2 - - Tommy:

Sv: Tack ska du ha!



Drömfångarna har jag köpt, tror inte jag skulle få till dom så bra att göra dem själv, kanske borde testa! :)

#3 - - Barnens Hjältar:

Vad bra att det var lite nytta med tipsen :-)

Hoppas det går bra i varje fall. Kram på dig och ha en fin fredag!

#4 - - Aspiga Celine Naminah:

Berätta gärna mera om den där ansökan. Undrar om det är något vi kan ansöka om iom grabbens AS.

Upp