tenta vecka...

Ja då är det dags för A kursens sista hemtenta och för tillfället så flyter det på ganska bra. Imorse när jag skulle börja så gick det inte alls, jag bara började göra andra saker hela tiden - som att glo på tv och plocka disk/tvätt. Men den tog jag mig i kragen och nu har jag faktiskt svarat lite löst på fyra av sju frågor så det går framåt. Men sen ska ju allt renskrivas och fyllas på men det finns en förhoppning att jag kanske slipper sitta hela helgen i alla fall. På måndag kväll ska tentan in, samma dag som B kursen börjar. Så nu återgår jag till min tenta, jag kanske inte är så synlig på några dagar - eller så blir jag väldigt synlig bara för att jag inte ids skriva tenta...


ungefär så här ser det ut just nu - fast med andra kursböcker/kompendier.
utbildning | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Lycka till med tentan :)



Och vilka vackra bilder du har längre ner i dina inlägg :)



Många varma kramar

#2 - - Kristina J:

Lycka till!

#3 - - vuxenmamman:

Kämpa på- du fixar det!!!!

Håller tummarna för dig.



KRAM

#4 - - Agneta:

lycka til med tentan. Någon gång emellanåt kan du nog ta en liten paus, är nog bra för huvudet få syssla med något annat en stund?!

kram

#5 - - Aspiga Celine Naminah:

Sv - Mm... jag vet att filmen är lång, men den är faktiskt värd att se ändå.

#6 - - carina:

Lycka till!

Detta klarar du galant vännen :)

Kramen♥

#7 - - Barnens Hjältar:

Ja visst är det häftigt :-)

Hoppas du får en fin fredag och att tentandet går bra!

#8 - - inger stark:

Det kommer att gå jättebra älskling! Snart ska vi gå på Simon och Ekarna, det behöver vi. Hör av dig i nån paus, för det behövs, så bestämmer vi när/puss och kram

Upp