träningslista till mp3:n...

Nu ikväll har jag suttit och knåpat ihop en träningslista till min mp3, så nu längtar jag faktiskt till träningen imorgon. Eller okej det gjorde jag faktiskt innan låtlistan också men nu har jag massor av bra låtar att se fram emot under träningen.

Köpte också två handledsskydd idag som jag ska ha på hemma. Mina handleder gör ju så satans ont just nu och jag bara kvider av smärta ibland så nu var det dags för ett par handledsskydd. Dom är inte så snygga men dom är relativt sköna och de ger bra stöd och det är ju huvudsaken - priset var helt okej också. Men ska jag ha ett par ute så måste de vara mindre, mina händer är så små att fingrarna liksom bara sticker ut lite gran, det ser lite roligt ut faktiskt...
Vikt och motion | |
#1 - - Fnulan:

Fasiken vad flitig du är! STOLT över dig!!!!

#2 - - vuxenmamman:

Duktiga du! Jag ska också fixa en låtlista. Eller mina söner får fixa det till mig.



KRAM

#3 - - Lotta:

Perfekt med egen låtlista till träningen, det ger mer energi.

Lycka till!



Kram

#4 - - Anki:

Oj så flitig du är :) musik är ju ett måste.



Kramiz

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Du är superduktig!!!



Jag har ju som sagt var karpaltunnelsyndrom men är för FEG för en operation!!

För det mesta går det bra fastän det värker..



Kram och ha en fin dag!!!

#6 - - Lejonkvinnan:

Duktiga du! Bra jobbat!



Sv: det funkar bra med kokosen. Krampanfallen är mindre även om jag hade ett rejält häromdagen, men framförallt så har magkatarren blivit mycket bättre så jag har kunnat dra ner på magmedicinen som jag åt i dubbel dos innan. Om det är tur eller skicklighet...det får tiden avgöra. Har du börjat?



Kram

Upp