dags att jobba - igen...

Så var det dags att bege sig till jobbet igen.
Värken är som igår men jag har tagit en extra dos värktabletter och hoppas att det går.
Är i alla fall långledig i helgen - får se fram emot det.


bassängträning och gympa är nog vad jag behöver just nu...
Vardag | |
#1 - - Ylva:

Åh, stackare att behöva jobba när du mår så dåligt! Kram!

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hoppas det har gått bra för dig att jobba idag <3

Och du, jag tror jag kommer med dig till solen och värmen jag med :)

Kram

Svar: Åh vad det vore skoj om du fick följa med :) tänk fyra veckor i värmen och vad vi skulle hinna prata :)
Marie-Louise

#3 - - Anonym:

hoppas du fick en bra jobbdag, kramen till dej

Svar: Jo det gick....
Marie-Louise

#4 - - Stina:

Värme +25 göt gott för alla leder och vatten"massage" i varmvatten gör susen.

Upp