ett kollage av min familj...

Idag var jag på en mysfika hemma hos Ewa/tjejmorsan -
bilder och inlägg kommer senare.
Då pratade vi lite om det här med att blogga och hur man ska göra med sina barn.
Jag bloggar ju inte så ofta om mina barn av den enkla anledningen att detta är MIN blogg -
inte mina barns.
Mina två stora döttrar har egna bloggar och jag vill inte att dom hänger ut mig där om inte jag vill det -
så då bloggar inte jag om dom om dom inte vill det.
 
Men idag satte jag ihop ett litet kollage på min fina familj.
Det är mina tre fina döttrar och deras älskade pappa på BB
och så är det jag - så som jag såg ut innan jag fick familj...
Kanske kommer jag ner till en liknande vikt efter viktoperationen - det återstår att se...
Operationen borde närma sig nu iaf...
 
Lyckan när man håller i sitt lilla barn de första dagarna på BB lyser i makens fina ögon tycker jag.
Den där speciella lyckan som liksom känns i hela kroppen...
Allmänt | |
#1 - - Agneta:

o den lycan är så total att den går inte att beskriva i ord, jag försökte till en killkompis efteråt som inte hade egna då..han fatta ingenting och det berodde nog på att jag inte visste vad jag skulle säga :-)

Svar: ja den lyckan går inte riktigt att beskriva tror jag :)
Marie-Louise

Upp