Göteborg minisemester - del 3...

Liseberg!
Så skoj vi hade.
Vi åkte berg-och-dalbanor, gick spökhuset och bara var.
Ja jag vet - jag har en reumatisk sjukdom och ryggproblem så jag borde egentligen INTE åka berg-och-dalbanor men jag kan inte låta bli. Det är ju så skoj.
Jag blir nästan som barn på nytt när jag får gå på nöjesparker.
Men ja jag fick betala för det med rygg-/nackvärk och huvudvärk dagarna efter.
Det fick vara värt det för vi hade så skoj.

Förutom spökhuset då som inte alls var så skoj utan mest bara läskigt. Aldrig mer!


Vi blev blöta, skrämda och lyckliga!
Familj | |
#1 - - Ninni:

Åhh va sugen jag blev att få åka karuseller och Berg&dalbana...jisses va kul!



Ha en fin dag, kramen

#2 - - Anonym:

härligt med fina >Göteborg:)va fina bilder du tagit,kram

#3 - - Marie-Louise Grimlund:

Hejsan Marie-Louise !



Vilket hopp mellan Huddinge Sjukhus och Liseberg i Göteborg på två dagar.Snabba ryck !



Ha en fin sommar !



Kram Mi

Upp