grillmiddag hos mamma...

Förkylningen med halsont och feber har gett med sig - så igår grillade vi hemma hos mina föräldrar. I deras kolonistuga. Där blommar det för fullt. På måndag ska jag jobba igen men nu har vi helg och vila...
 
 
 
 
Sen tog vi vägen över Skogskyrkogården när vi skulle hem. Riktigt mysigt att strosa där.
 
 
 
Skulle ta en bild på maken och yngsta dottern - den blev lite rolig.
Det ser ut som om maken har dotterns kläder... Liksom två i en :)
årstider | |
#1 - - Ingrid:

Många fina blommor, och kyrkogård. kan också tycka det är lugnt och avstressande bara strosa runt på denna plats.
Sommaren är ju inte alltid man har tid sitta inne och kolla bloggar, har tagit mig en stund idag, annars har jag varit riktigt dålig på detta. kram

#2 - - ejmis:

Svar: Nej altanen är min kompis. Dom har precis flyttat till ett nytt hus och dom har det SÅ FINT!!!

#3 - - Sandra:

Haha, vilken rolig sista bild! Hoppas nu att du får en lugn helg så att du kan vila upp dig lite! Kram!

#4 - - soffie:

skönt att du är frisk nu, vilka underbara bilder mums med grillat..hihi de sista bilderna va ju superbra:)

#5 - - Martina:

Det är verkligen mysigt på Skogskyrkogården. Båda mina mormödrar, morfar, moster, mamma och son ligger där ganska nära varandra så vi är där då och då.
Det är så lugnt! Och jag älskar att man nästan alltid hör fåglarna sjunga!

#6 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Härligt det låter :-)
Tröjan fick jag av en kompis skall kolla om jag kan se var den är köpt. Kram!

Upp