halsont och lite feber...

Jag har blivit sjuk. Har fått halsont och lite feber och öronen känns dom också. Kanske var det därför som jag var så trött igår när jag hade jobbat - för att kroppen var på väg att bli sjuk. Så imorgon blir det en sjukdag så får vi se hur detta utvecklar sig sen, förhoppningsvis så går det över fort.
 
 
På balkongen växer det verkligen otroligt bra. Solrosorna slår i balkongtaket snart, dom är säkert nästan 2 meter höga - men tyvärr syns ingen solros blomma än. Chilin har kommit, gurkan växer till sig och tomaterna borde snart börja mogna - bara vi får lite mer sol.
 
Jag gjorde en nektarinspaj idag. Den blev mycket god och kommer garanterat att göras igen.
 
Nej nu ska jag krypa ner i soffan igen och kika på Allsång på Skansen.
Sjukdom | |
#1 - - Maja:

Krya på dig!

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

ej inte sjuk nu, nu när värmen verkar komma till er.
Krya pâ dig.

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om du skulle vilja hänga pâ:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/july/real-life-second-hand.html

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Nej inte sjuk nu :( Hoppas du kan njuta av solen idag iaf <3
Stor kram och ha det bäst

Svar: Sitter på balkongen och tar det lugnt. Kram
Marie-Louise

#4 - - ♥ Sojka ♥:

Krya på dig vännen! :(

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

#5 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Stackare, krya på dig nu!!

Svar: Tack :) Kram
Marie-Louise

Upp