hösten kommer bli hektiskt och rolig...

Det känns som om min höst kan komma att bli ganska hektisk med rolig.
 
- I slutet av augusti 25-26/8 åker jag iväg på bloggkryssning. Det ska bli riktigt skoj och jag längtar.
- I september den 3:e börjar skolan igen med Arkeologi C och en c-uppsats, roligt, spännande och säkert väldigt jobbigt.
- Resa ner till Teneriffa/Vintersol blir förhoppningsvis i september, den 11/9 lutar det åt nu. jag får klartecken i nästa vecka.
- Och i september så ska jag på min tre besök på Ersta angående GBP operationen. Om allt faller ut väl så kanske jag kan hoppas på en operation innan jul.
 
Det känns som om slutet av augusti och september kommer att bli riktigt bra månader och sen 4 veckor på Teneriffa med träning och fokusering på bara mig själv (och skolan) känns som om det är precis det jag behöver nu när kropp och själ är så trötta och onda.
 
Just det jag höll på att glömma. Den 15/8 så fyller jag år - då går jag från 30-tal till 40-tal. 40 år fyller jag! Fy så gammal jag blir då...
 
Jag fick ett paket i brevlådan idag.
Två mycket fina bokmärken.
Nöje | |
#1 - - Solan:

Vilken höst du kommer få. De kommer va julafton innan du hinner blinka :)

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

En riktigt spännande höst :) Mycket som händer :)

Kram från Åland :)

#3 - - Pia:

Oj, du har massor med roliga och spännande saker framför dig.. Men gammal? Näää då.. säger tanten på 45! ;)
Kram!

Svar: hahaha :) ja men du vet - den magiska gränsen :) Kram
Marie-Louise

Upp