lite uppdatering kanske...

Jag jobbar mest känns det som men lite annat har väl också hänt.
 
 
Lite vila under arbetspassen behövs och även påfyllning med allt möjligt på alla rummen.
 
Kulvertar kan ju skrämma den modigaste i alla fall om man som jag har sett för många skräckfilmer som utspelar sig på sjukhus...
 
I morse ringde dom och försökte boka in mig på Vintersol redan den 14/8 vilket jag fick lov att tacka nej till. Dels så fyller jag 40 år den 15/8 och dels är det ju kryssning 25-26/8 vilket jag inte vill missa. Så nu hoppas jag att dom kan planera in mig i september istället.
träning, sol och värme behöver jag nu...
 
Har fått läkartid och sjuksköterske- och dietistmöte på Ersta i september. 4 och 5/9 är det sjuksköterske- och dietistmöte och den 13/9 läkarbesök. Efter läkarbesöket vet jag om jag blir godkänd för en Gastrik bypass operation. Och om allt går som det ska borde jag hinna bli opererad innan jul.
 
Annars hade vi lite matleverans till dörren idag och jag passade även på att köpa vatten då.
 
Allmänt, Vardag | |
#1 - - madelein-sexbarnsmamma:

Tack,, visst är det så..man blir arg för man blir rädd! Kram!

#2 - - madelein-sexbarnsmamma:

Tack,, visst är det så..man blir arg för man blir rädd! Kram!

Svar: Ja precis. Kram
Marie-Louise

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja kulvertar är INTE min starka sida!! Usch!!
Skönt med leverans till dörren.. måste nog fundera på det faktiskt.

Kram finaste

Svar: nej kulvertar är inte så skoj... Kram
Marie-Louise

#4 - - Fröken Isakson:

Full fart hos dig. Kikar in för att säga trevlig sommar. kramar Linda

Svar: tack det samma :) Kram
Marie-Louise

#5 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Jag ska också på möte i september :D Fast i göteborg då iofs, men det slutar nog med att jag blir opad i stockholm iaf... förhoppningsvis så snart som möjligt efter mötet :D

Svar: Vad spännande :) Kram
Marie-Louise

#6 - - Lena N:

Står du i kö för gbp?? Kan inte du skriva ett mail till mig på fejjan o berätta hur du gått till väga, om du har lust...jag har inge att fråga här...Massa med lycka till kramar=)

Svar: okej gör det sen :) Kram
Marie-Louise

Upp