allt rullar på...

Allt rullar på med hundvaktandet och jobbet.
Men jag orkar inte blogga så mycket - tyvärr.
Är ganska slut när jag kommer hem från jobbet.
Men nu ska jag jobba imorgon sen är jag ledig sex dagar och då åker jag och min yngsta dotter ner till Göteborg några dagar.
Jag tror vi längtar lika mycket båda två.


I morse gick vi ut tidigt, redan 04.15 var vi ute - hunden och jag.
Melker började busa runt med katten Misse vid 4 så jag tyckte det var lika bra att han fick komma ut en stund.
Väldigt tidigt men båda han och jag somnade om sedan.

På jobbet fick de boende fika ute på balkongen idag.
Och så gick vi lite promenader ute i det fina vädret.


här har vi fikastund <3

Det är så mysigt att ha hund att jag på allvar funderar på om vi ska skaffa en hund sen.
Min yngsta dotter som har AS älskar verkligen Melker och hon vill ha en mops om vi nu skaffar hund.
Eftersom hon skiner upp så mycket när Melker är i närheten så känns det ganska rätt att skaffa hund.
Vi ska "bara" läsa in oss på raser - så vi vet vilken som kommer passa oss - och spara pengar såklart.
Men som det känns nu så lutar det åt att det blir en mops.
djur | |
#1 - - Ewa:

Åhhh så underbart :-) kram

#2 - - Fröken Isakson:

Gud vilken ursöt hund. Hundvaktande är ju en bra intro till egen hund :) . kram

#3 - - Agneta:

Att ha en hund är något jag också vill igen, fanns inget mysigare även om jag också tillhörde dem som var ute vid 5 varje morgon..var alltid jag som tog morgonen..läs och leta o framförallt hitta en bra uppfödare för den ras ni vill ha.

kram

#4 - - Solan:

Hund är livet, kanske inte när det regnar, jo då med ;)

Hundar och hundraser, i en uppsjö. Lycka till med letandet :)

Upp