börjar detta bli en...

... hundblogg tro?
Just nu handlar alla uppdateringar om hunden Melker känns det som.
Men det är inte så mycket annat som händer just nu -
- Melker och jobb.
Fast imorgon åker jag och min yngsta till Göteborg och roar oss.
Efter det ska ni kanske få lite andra uppdateringar än om hunden...


det är väl bara hundägare som är ute vid 5 på morgonen...


idag under lunchpromenaden.


efteråt vilade Melker och katten Misse låg ovanför och spanade.


igår fick Melker duscha/bada. Han gillade verkligen det.
Så nu doftar han lite bättre och pälsen är lite burrigare.
djur | |
#1 - - Ninni:

Han är riktig sötnos=) Va kul att skaffa hund.



Jag vill sååå gärna ha en katt, men det går ju inte med min allergi. Men jag gosar gärna med sonens kisse.

Ha det så trevligt i GBG.



Stor kram vännen

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hahahahah jag läser MER än gärna om Melker!! Jag är kär i honom :)



Kram

#3 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Ja Melker är urgullig! ha det så roligt i Göteborg!!

#4 - - Ama de casa:

Söööt Melker! Men katten verkar lite misstänksam ;-)

#5 - - maria:

Så du har blivit med hund ;)

eller tillfälligt iaf :)

Söt liten krabat...



Hur länge blir ni i Götet då?

Kanske vi kan ses nåt framöver för nu börjar jag min semester :)



Må så gott fina du <3

Kram Maria

#6 - - Petra:

Hej hej vännen

Så oerhört söt hund!! VIll ha!! =)



Ja så e det väl alltid, man ångrar om man klipper sig, =) Men de växer ju ut snart.

Tack , va go du e. Trivs faktiskt även idag i håret =)



kramar

#7 - - ♥ Sojka ♥:

Men gud vilken söt! :D Hoppas också kunna ha tid för hund en vacker dag. :)

Kram!

#8 - - Ingrid:

Börjar ana någon som är hundsugen.. ;)

#9 - - carina:

Vilken liten sötnos :)

Hoppas allt är bra med dig vännen?

Kramen♥

#10 - - ejmis:

Svar: Ankäggen är större och har mycket gula. Dom är också segare i konsistensen och har JÄTTEHÅRDA skal.

#11 - - Helene:

Det gör inget att du skriver om hundar !!

Han är ju helt underbar ju = ))

Ha det gott.

Kram Helene.

#12 - - trollet:

Klart ni ska ha hund!! =)) Kan inte finnas ett bättre sätt att komma ut i ur och skur! Skulle ha om jag inte jobbade så tokigt...

Ha det härligt i Göteborg... saknar den staden... Kram!

#13 - - Maja:

Vilken söt liten en, härligt med fyrfota vänner!

#14 - - Sandra:

Ger det mersmak? Hoppas att ni har det toppen här på "bästkusten"! Kramar!

#15 - - Ninni:

Hoho gosar du bara vovve nu=)



kramen

#16 - - mariellejohnsson:

Fast en väldigt söt hund måste jag säga!

:-)

#17 - - Solan:

Han är SÅ söt.

Melker busar, Melker leker med katten, Melker äter mat, Melker rastas, Du måste ju skaffa hund så att du kan börja hundblogga ;)

#18 - - Madelein:

Tack, du är gullig du!

Upp