förlåt, jag glömde...

Förra måndagen var vi ett gäng bloggare som var ute och åt middag ihop.
Till denna tillställning så hade Ewa/tjejmorsan fixat ihop en goodiebag till oss andra
som sponsrades av Midsona Sverige AB.

Jag har skrivit om presenten och tackat men jag har ju helt glömt att lägga upp en bild på innehållet.
Fy skäms på mig!

Så här kommer det:


Vitaminer behövs alltid, fiskoljan knaprar jag gärna i mig själv fast det egentligen är för barn, thét var supergott och rischips - mums. Bara trevliga och goda saker i det paketet.
Ett innehåll som verkligen passade mig, jag blev så glad över denna fina överraskning.
Bloggevent | |
#1 - - Solan:

Hon är så underbar våran Ewa

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

:) Jag är så glad att ni blev glada :) Älskar att få överraska :)

Och jag är så tacksam för att Midsona ställde upp så det är ju de som ska ha det stora tacket :)



Kram underbaraste <3

#3 - - emlisch:

härligt med alla dessa goodiebags ju =)



hoppas allt är fint med dig goa!



kramis

#4 - - Sandra:

Ja, fy skäms på dig! ;-) Så otroligt glad jag blev över att ni kom ner i lördags!!! Och snart ses vi igen, wohoo!! Kramar!

#5 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

Ja det var en härlig överraskning

Upp