fototriss...

Mitt i bloggtorkan så kör jag en fototriss.
Veckans tema är träd...

Mina träd kommer från en vandring som jag gjorde senast jag var på Teneriffa.
Inte tagna nu i veckan men ack så vackra och minnena som följer med fotona behövde jag få uppleva idag -
- så jag bjuder på dessa träd.


på Teneriffa finns denna härliga plats...


här sluttar det brant bland träden...


riktigt fina höga träd...

Jag insåg att jag gillar visst att fota träd, har massor av träd i min fotomapp...

Vill ni se fler träd så tittar ni in hos fototriss.


kollage med senaste trädfotona...
fototriss | |
#1 - - Solan:

De är så underbart med växter, de kan stå precis vart de vill :)

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Usch vad tråkigt med bloggtorka. Den kommer och går hos mig med. Man får lära sig leva med det ;)



Trän går ju alltid hem, eller fina foton.



Hälsningar

Yohanna

som skickar med en länk om du skulle bli sugen:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/june/real-life-sommarlov.html

#3 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Ja visst är det hemskt :-(

Upp