jag är såld...

Jag är inte den som brukar gilla hundar -
- jag brukar ha ganska svårt för hundar.
I alla fall i början, sen när jag lär känna dom går det bra.
Men den här hunden tog nog mitt hjärta direkt.
Melker är så där ful-söt som vissa hundar kan vara och han tittar liksom både bedjande och dumt på en på samma gång.

Nu ska vi snart vara hundvakt i 2 veckor - idag testar vi bara så att det ska gå bra med katten.
Och det kommer det nog göra, bara katten Misse får vänja sig lite.


och så snarkar han högre än mig när han sover ;)
djur | |
#1 - - Lena N:

Nej men en liten Mops...fy faaaaan så sööööööt=) Lyckliga du som får prova på att ha en liten skit....De kommer gå jättebra tror jag. trevlig midsommar till dig o familjen=)

#2 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Ja jösses vilen liten bedårande varelse, jag älskar de där trubbnosarna :-)

Trevlig midsommar till er med!

#3 - - SOFFIE:

sötisen där:)ha en underbar midsommar:)

#4 - - mysan:

Nej så söööt :P



Awesome Tävling i Bloggen. In och Kika nu..

Super enkelt.



Ha en Glad midsommar

/ Awesome Mysan

#5 - - Fnulan:

Jisses vilken skönhet!

#6 - - Nett:

Men så söt..

Min arbetskollega har 2 mopsar och de är bedårande..



Trevlig midsommar till dig!



Kram

#7 - - Stina:

Vilken sötnos!



Glad midsommar!

#8 - - Helene:

Så himla söt !!

GLAD MIDSOMMAR !!

Kram Helene.

#9 - - Ninni:

Men vilken sötnos=)



ha en underbar dag hoppas solen skiner på dig för det gör den på mig, stor kram

#10 - - Anonym:

haah vad söt: D

#11 - - Anna T - Nörd och Filmskapare:

Åååh va söt en!!!

Hoppas du får en superbra midsommar också, eller helt enkelt en jättebra dag ^^!

Ska du hitta på något speciellt?

#12 - - yasmine modell mamma och fru:

Glad Midsommar

KRAAAM

#13 - - caisa:

hoppas du får en fin midsommar!

#14 - - classes lilla blogg:

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad

#15 - - Ama de casa:

Men vilken fin Melker! Hoppas det går bra med katten :-)



Glad midsommar!

:-)

#16 - - SOFFIE:

glad midsommar...

#17 - - mariellejohnsson:

Ja han var verkligen fulsöt. Mest söt. Snarare jättesöt! :-)

Glad midsommar!

Kram från Marielle.

#18 - - Olivia (foto):

Ställ gärna en fråga på min frågestund!



http://oliviasphoton.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

#19 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhhhhhhhh vilket lyx att få vara hundvakt åt min absoluta favoritras :) NU är jag avundsjuk :)

Kram

#20 - - Sandra:

Haha, sicken liten sötnos! Och det är klart att det är ett plus om han snarkar högre än dig... ;-) Kram fina fina Marie-Louise och ha en fortsatt trevlig midsommar!!

#21 - - trollet:

fusk (kikar in via Sojka) vet jag inte om det kan kallas, det är ganska mycket "meck" efter en op för att hitta det som passar en... min mor gjorde op för några år sen och är jättenöjd!! Håller en tumme för dej=)) KRAM!!

#22 - - Åsa:

Haha va kul att vara hundvakt!



sv: det är ingen direkt uppoffring faktiskt, jag är största badkrukan i sverige.

#23 - - Agneta:

men åhhh, vilken liten sötnos :-) förstår att hjärtat fastnade för denna lille "fulsöting"

kram

#24 - - Pia:

Hahaha, ja här önskar ena dottern en mops och den andra vill ha en fransk bulldog! Jag säger: det blir ingen hund alls på ett tag nu. Även om jag saknar Bessie(som vi var tvungna att ta bort tidigare i år) så måste jag säga att det är ganska skönt också... att inte behöva stressa hem för att gå ut med henne, slippa ha dåligt samvete för att promenaden kanske inte blev så lång som man önskat.. och att man inte behöver gå ut i ruskväder! :)

#25 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Nämeeeeen sicken sötnos... å jag brukar inte gilla "tillplattade" hundar annars, men denna lilla jycke var ju bedårande :)

#26 - - Ylva:

Jag gillar hundar, särskilt stora, snälla med mycket päls. Men Melker ser charmig ut!

#27 - - Solan:

Ja men vem skulle inte smälta för en blick ifrån den där busen. Vilken going ännu en gång.

Jag kan tänka mig att han snarkar haha :)

Upp