lite nya kläder.

Det blev nästan 3 timmar nere i centrum och älsklingen min kom hem med långt fler påsar än mig. Men jag har nu i alla fall en sommarklänning, en kofta (passar bättre till klänning än svart jacka) och ett par snygga skor. En sådan här somrig klänning har jag nog aldrig haft/ägt - men någon gång ska ju vara den första.




Mannen köpte kostym, skjorta, slips, skor m.m. Så han blev hel ekiperad. S nu kan vi vara fina båda två på tisdag när vår äldsta dotter tar studenten.

sommar | |
#1 - - Yohanna i Las Palmas:

Tjusigt värre. Det är visst sko-köpar-tider nu ;)



Hälsningar

Yohanna

som skickar med en länk om du skulle få lust att hänga på:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/june/real-life-x-alders-kris.html

#2 - - Agneta:

grattis till en riktigt vacker klänning, kan man få veta var du köpt denna för en sådan skulle jag med kunna tänka mig om jag får lov att vara en liten copycat ;-)

hoppas solen strålar på tisdag över dotra eran!

kram

#3 - - Lena N:

Ååååå så vill jag se kort där ni har kläderna på o liksom står bredvid varann...ni kommer va så snygga ;) Hoppas ni får bra studentväder. Förra året när min dotter tog studenten hade vi en himla tur med sol o värme. Ha en kanondag o ta mycket kort...jag tog alldeles för få tyvärr.....kramaaaaaaaaar Lena :)

#4 - - Mia:

Åh, så fina sommarkläder och skor....!!

#5 - - Solan:

Men va vackert. Du kommer bli så fin.

#6 - - Agneta:

sv, tack för infon. Axelsson har vi nog inget av här nere men märket janina ska jag kanske kunna hittanånstans om jag har tur! Vilket kap du gjorde :-)

#7 - - soffie:

å va mycket snyggt du har shoppat:)

#8 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Guuuuud sååå mkt fint :)

#9 - - Martina:

Var det där skorna som du hittade på Åhlens? Är de åt det orange hållet som det ser ut på bilden eller är de rödare? Snygga är det iallafall!!

#10 - - Amanda:

Åh vad snygg klänningen var! Och du hittade ett par passande skor också! Kanonfint!

Upp