lunch hos mamma och pappa.

Nu ska jag bege mig till min mamma och pappa och äta lunch. Vi ska snart styra upp en studentfest för min blivande student.
Vi ska planera mat, drick, tilltugg och lite annat smått och gott.


Barnen | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Gud vad mysigt att planera tillsammans. Min N vill bara ha tårta och smörgåstårta :) Tack för det säger jag :)

Vi blir inte så många heller pga att folk inte vill ta ledigt från sina jobb... så det blir nog stilla här bara



Kram finaste och JAAAA vi ses i morgon, jag behöver verkligen komma bort!!

#2 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Tack!

Ja han är en riktig liten rackarunge ;-)Kommer du också imorgon?

#3 - - Ninni:

Åhh va mysigt med student, vi ska på Anders Systerdotters den 15 juni.



Tyckte det var skitkul att ordna med sonens student.



Ha en fin kväll , kram

Upp