mammabloggevent i Göteborg...

Igår var jag som sagt fram och till ner till Göteborg för att gå på mammabloggevent.
Eventet hölls på pc bar & kök - ett mycket snyggt och bra ställe.
Tack Desirée för en mycket trevlig dag.
Hela eventet var så välplanerat och välskött att det var ren och skär lycka att vara på det.
Allt gick lugnt och sansat till och hela eventet kändes så välplanerat - detta var det bästa bloggeventet som jag någonsin vart på.

Goddiebagen var den bästa goodiebagen som jag någonsin fått.
Jösses vilket innehåll.
Kika bara in bilderna och länkar nedanför:
(de små bilderna är klickbara)








Chips från Svenska Lantchips
Vaniljkrokar från Majskrokar
Riskakor, rischips och te från Friggs
Värdekuponger från SIA Glass
Film och nalle från Pino
Våtservetter, necessär, badflodhäst, baby cream och protective diaper cream från Sebamed
Tommee Tippee nappflaska samt handbok från Careb
Fruktpuré från Ella's Kitchen
Napp (bestick eller bitring) samt rabattkod från MyKidoo
Mössa från House of Lola
Värmeljus från Liljeholmens
Prov samt rabattkupong från Colour Catcher
Trosor från Pierre Robert
Dip-in remover samt informationsblad från Depend
Floursköljning från Flux
Kräm från Decubal
Värdebevis från Film2Home
Tamponger och rakhyvel från Tampoons for free och Bic
Mádara Miracle set från ecoliving
Drops från SB12
Illustration från 2myror
Skosnören från Nokia
Bröllopsfixaren från Norstedts
Weleda Favorites från Weleda
Disktrasor från Wettex/Vileda
Trosskydd från Tena
Värdebevis från Headweb
Lavendel-doftpåse från Triumph
Erbjudande från nelly
Erbjudande från Svinsöt
Klistermärken och ballong från meandi
Katalog och rabattkod från Lingon & Blåbär
Erbjudande från Burt's Bees
Presentkort från Minimango
Erbjudande från BrandsForKids
Erbjudande från Lookibooki
Erbjudande från Happy Bling
Katalog från Sagolikt Bokförlag
Visitkort från Rabauke
Erbjudande vid köp av MAC Kid
Informationsblad från Namnnappen

Jag hade även turen att vinna tre tävlingar, men den ena gav jag bort och glömde fota.
Det var en gymnastikpåse med High school musical på, vilket ingen av mina döttrar gillar.

Men de andra två priserna var:

Ett kalasset från Kalaspinglan.
Denna vinst blev riktigt rolig eftersom jag om någon vecka ska ha studentfest för min äldsta dotter -
det får helt enkelt bli ett dukat "barnbord" åt alla tonåringar på studentfesten.
Lite skoj ska man väl få ha?
Hon är dessutom född i Lejonets tecken så detta lejon/djungel set passar jättebra in på henne!



Och ett jättefint pris från Sweethome.
Bild på det får ni efter den 12 juni eftersom detta pris passar mycket bra att ge min blivande student i studentpresent.
Men den snygga kartongen kan ni få tjuvkika på!



Bilder från själva eventet kommer upp under dagen - de få bilder jag nu tog.
Jag vet inte vad det var med mig igår, jag glömde att fota.
hade antagligen för trevligt för att gå runt och fota ;)

När vi: Ewa, Solveig, Jennifer och jag klev på tåget mot Stockholm med våra välfyllda goodiebags och vinster så blev vi lite uttittade. De övriga resenärerna undrade nog vad vi hade gjort.
Jennifer hade ju turen att vinna Sulkyn från Kronan, så vi hade lite att bära på som ni förstår.

Bloggevent | |
#1 - - Solan:

Så mycket saker att gå igenom :)

#2 - - mariette:

En fantastisk lördag på alla sätt och vis.

Desirée är helt fantastisk . Ett härligt sätt att knyta nya kontakter .

Ha en skön söndag .

Kram

#3 - - Amanda:

Himmel vilken goodiebag! Och vilka fina vinster du vann! Grattis! Verkar ha varit en toppenträff!

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Helt fantastisk dag :) Jag är fortfarande helt lyrisk och skulle lätt kunna åka snart igen :)



Klart det bästa eventet någonsin hittills :)



Kram finaste och tack för en toppen dag igår :)

#5 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

Hej söta!

Jag skulle jätte gärna vilja ha dig som gästbloggare! Skulle du vilja det? :)

Märk mejlet med ”Gästblogga” och mejla till [email protected]

Inlägget kommer publiceras någon gång mellan 14-28 Juni (då jag ska till Kreta med familjen) så jag behöver då så fort som möjligt så jag kan lägga in det!

Vill du göra flera inlägg så skicka ett inlägg per mejl.

Kramis!

#6 - - mariellejohnsson:

Hej!

Vad kul att du ville kika in hos mig!

Och vilka grejer!!! Herregud!

Kram!

#7 - - Evelina:

Var jätte kul att få träffa dig, Hoppas du hade lika kul som jag hade!

kram

#8 - - Jessica:

Ja det var verkligen superlyckat! Hoppas jag att vi får göra om!

#9 - - Anonym:

guu va roligt sånt skulle jag gärna vilja åka på hur kommer man med på ett sånt event?

#10 - - Ingela la la:

Jag håller med dig. Det var ett riktigt lyckat event igår! Jag är fortfarande inte helt säker på att jag har gått igenom precis allt i den stora påsen ;) Helt otroligt!



Det var skoj att träffas och jag hoppas att det blir fler tillfällen.



Ha en fin kväll!

#11 - - Jennifer:

Sv: tack så mycket :)



Och tack för toppen fint sällskap igår, var så kul att träffa dig :)

Kram på dig!

#12 - - Agneta:

oj, vilket kul event ni varit på!! Och vilka fina goodies och dina vinster!

kram

#13 - - vuxenmamman:

Men jösses vilken goodibag och trevligt verkade ni också ha haft det.



KRAM

#14 - - ✫Familjen Bus✫:

hej! Hihi tack så mkt!



haha du kanske glömde av det just för att du hade så trevligt. ;)

kram kram

#15 - - Fröken M:

Tack själv !! Jag hade en riktig TOPPEN dag :) KRam

#16 - - Yohanna i Las Palmas:

Åh så kul ni verkar ha haft det.

Men vart är bilderna ;) ?



Hälsningar

Yohanna

som skickar med en länk om du skulle bli sugen att hänga på:http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/june/real-life-hogar.html

Upp