midsommarhelgen...

Hur har er midsommarhelg varit?
Min har förflutit på jobbet mesta delen av tiden.
Fast det känns helt okej.
Jag trivs på jobbet och vi (familjen) skulle ändå inte göra något speciellt -
- så jag passade på att tjäna lite pengar.

Jag ska jobba imorgon också sen är jag ledig en dag.
Så just nu är jag ganska trött.
Man blir trött på ett speciellt sätt när man jobbar med äldre och dementa tycker jag.
Liksom lite trött i själen...


i rabatten på jobbet finns dessa fina blommor...

De boende har fått midsommartallrik med sill, lax och annat gott.
Jordgubbar med glass och grädde.
snaps och vin.
Jordgubbstårta och massor av annat gott.
Vardag | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja att jobba med äldre är nog lite som att jobba med autistiska.. ja fast inte på samma sätt men det tar mycket energi och kraft <3



Hoppas vi kan ses snart <3 Kram <3

#2 - - SOFFIE:

vi har haft det toppen å vädret var på vår sida med ,sol å ett dopp för Lilltjejen blev det:) va fina blommor,kram

#3 - - messan:

Vi har haft det underbart och så vackra blommor du visar oss. Blommor är så fint:).

kram

#4 - - Petra:

Så fina blommor ni har där på jobbet.

Förstår att det tar att jobba med dementa. Men de måste ge så mkt oxå.

Alltid bra med extra pengar ja, vi drog husvagn upp till Dalarna till min mosters sommarhus där. Mysigt. O inte en droppe regn i sikte.



kram

#5 - - Solan:

Pengar är aldrig fel, lättare att röra sig fritt med pengar på fickan :)

Midsommar kommer ju varje år ;)

Upp