mot jobbet snart...

Har fått lite strödagar på jobbet nu innan - förhoppningsvis - sommarschemat startar. Är just nu lite less på mitt arbete eftersom jag fortfarande inte har fått något sommarschema och eftersom veckorna som jag blivit lovade tycks ändras både hit och dit. Visst jag skulle gärna vara hemma och ledig hela sommaren om jag bara kunde - men här ställer ekonomin till det lite. Så nu när skolan är slut och jag ska "sommarjobba" så vill jag gärna veta hur, när, vart jag ska jobba. Ska jag jobba midsommar - vara ledig midsommar? Ja jag har ingen aning just nu och snart känns det som om jag skiter i detta. Men det går ju inte. Det är ju bara att "gilla läget" och vänta - för jag behöver ju som sagt jobba.

Återkommer nog fler gånger i detta ämne - tyvärr.


allén vid jobbet är så här vacker nu igen...
Vardag | |
Upp