ner och handla...

Jag måste masa mig ner till centrum (Farsta centrum) för att inhandla lite till den stundande studenten på tisdag. Jag hittade faktiskt en klänning till mig igår - en riktigt somrig sak - bild får ni senare. Men nu vill jag försöka hitta ett par skor som passar och kanske någon typ av kofta till som jag kan ha över om det blir lite kyligt. Man vet ju aldrig med vårt väder riktigt.

Sen imorgon blir det storhandling av mat och dryck inför tisdagens studentkalas. Och dekorationer ska jag också inhandla...


lite glassätande i "värmen"...
Familj | |
#1 - - maria:

Vad kul! Ska bli roligt att få se klänningen du köpt till dig själv :)



Kramar fina du <3

#2 - - Amanda:

Kul med shopping! ser fram emot att få se vad du shoppat sen! :)

#3 - - Solan:

Shoping är trevligt. Min favvo gren när de kommer till OS ;)

Upp