studentfirande av systerdotter...

Strax ska vi ge oss av ner mot Motalahållet för att fira min systerdotter som tar studenten idag.
Hon är nu färdigutbildad Kock.

Bilder kommer upp i kväll - tror jag (beror på när vi kommer hem).


bilder från igår...
Familj | |
#1 - - Kenneth:

det där är sommar det :)



du har tyvärr de här konstiga tecknen som jag har såå svårt o läsa så jag komer nog inte o kommentera så mycket mer här

#2 - - carina:

Kul att få gå på studenten :)

Vad lycklig hon ska vara :))

Kramen vännen♥

#3 - - Martina:

Åh vilka härliga naturbilder du tar! Man vill liksom bara lägga sig där i gräset med en bok och njuta.

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Så vackra bilder :)

Vi har haft ett fantastiskt studentfirande här :)

Bloggar väl om det i morgon om jag hinner :)



Kram finaste

#5 - - Solan:

De har haft tur med vädret våra Sthlm studenter.

Alltid lika roligt med studenter.

Upp