tips på underbart fina foton...

Jag vill tipsa om en blogg som visar underbart fina foton.
Det är min mellandotter som driver bloggen och hennes bilder går rakt in i mitt hjärta.

Kika in hos henne och beundra fotona du också!
Hon fångar Stockholm som om staden vore i en dröm - helt underbara foton.

Tips | |
#1 - - Petra-ensamstående tvillingmamma:

Ska absolut ta och kika in hos henne =)

#2 - - Petra-ensamstående tvillingmamma:

Ja man blir så glad av spontanpresenter!

#3 - - Solan:

Vilken fin blogg.

Underbara bilder, Själv älskar jag när det står Ej i trafik på SL bussarna och de kör runt i stan haha skrattar var gång, jo jag är lätt road :)



Men du har ju kvar din gratis upplevelse från SIA det har TYVÄRR inte jag :(

Men GOTT va det :)

#4 - - Anonym:

den sidan ska jag genast kolla in,alltid roligt med nya bloggtips:)

#5 - - Maria:

Wow vilka fina bilder hon tar!

#6 - - Stephanie:

Hej!



Ja dom rustar rubbet på en gång. Eller ja iaf sonens rum, hallen och vardagsrummet. När han är klar med det så är det dotterns rum och köket kvar.



Kram

#7 - - ♥ Sojka ♥:

Du får skriva precis om vad du vill! :) Men bifoga gärna bild så blir det lite roligare. :)



Kram!

#8 - - cecce:

Fantastiska bilder! Vad duktig hon är! Kikar säkert in fler gånger!

Du måste va stolt:-)



Hoppas du får en fin dag!



Kramar!

#9 - - messan:

Underbara bilder! Vad duktig hon är din dotter.

Ha en fin dag!

Kramar i många

#10 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hoppas din dotter förstår hur duktig hon är på foto.. och utbildar sig i det :) Grym!!!



Ja såna kommentarer kan verkligen få mig att se rött oxå... fy fan!!



Saknar dig!! Hade önskat att vi hann träffs innan jag åker men det tycks ju vara tokfullt för oss båda nu med student och för mig även packning :)



Stor kram underbaraste vän som finns

#11 - - Jennifer:

Oj va duktig hon är :) jättefina bilder!

Kram

Upp