Aftonbladets Söndagsbilaga...

Läste ni Aftonbladets Söndagsbilaga igår.

Läste ni då om Sojkasframtid och hennes fina familj?
Det gjorde i alla fall jag och det var ett riktigt bra reportage.



Tips | |
#1 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

hihi ja jag skulle precis skriva om det! Jag fick reda på det först idag men ska få tidningen skickad till mig. Jag som ville skriva om det innan! :)



Vad fint skrivet om mig! :)

Kram

#2 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Vad kul, jag läste precis inne hos Ann-Sofie. Det var ett fint reportage :-)

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Neeeeej det har jag missat :) Köper ju aldrig tidningarna :)

Kram

#4 - - Fnulan:

Men åå det har jag missat!!!!

KRAM

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jag viker in här och säger God Morgon till dig <3

Nu ska jag till universitetet och ha presentation av vårt fältarbete :)



Kram

#6 - - Sojkas Framtid:

Tack fina du! :)

Kram

Upp