barnen i kollage...

Satt igår och lekte med bilder och kom då över en fotomapp som jag hade glömt bort.
Foton som flickornas mormor och morfar har tagit och sedan skickat till oss.

Så jag lekte ihop tre kollage -
ett för varje barn.


Emelie´s kollage.


Erika´s kollage.


Elin´s kollage.

Märker såklart att Elin har flest "småbarns" bilder och det har sin naturliga förklaring. När Emelie och Erika var småbarn så fotade man med en "vanlig" kamera med filmrulle...
Alltså skulle jag behöva sätta mig en dag och scanna in bilder på även deras småbarnstid.


Emelie och Erika på Junibacken med mormor.
Barnen | |
#1 - - vuxenmamman:

Fina töser du har!!!KRAM

#2 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

Ja verkligen underbart väder! Hoppas nu det fortsätter! :)



Men gud så underbara vänner! Visst är det kul att pilla med photoscape! :)

krams

#3 - - Petra:

Underbara foton!!!

Tiden den springer iväg!!



Ja de är skönt att göra måndagslistan! man blir så postitiv o glad en vanlig tråkig måndag=)

Gör en idag!!



Kram

#4 - - Kristina J:

Kul med kollage av bilder! Jag undrar om jag kan få marknadsföra en blogg hos dig - en anonym sådan, där alla kan vara med och skriva sånt som de vill skriva lite mer anonymt än på sina egna bloggar. Helt nystartad är den och adressen är:



http://anonymiteter.bloggplatsen.se/

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Underbara kollage!! Jag måste verkligen sätta mig jag oxå och fixa till några :)



Stor kram och hoppas din dag är toppen :)

#6 - - britta bloggar:

Fint!

#7 - - Lotta, mamma till Lucas:

Åh, vad fina de blev! Så kul att "leka" med bilder!



Hoppas du får en trevlig kväll!

#8 - - inger stark:

Fina, underbara blider, kram!

#9 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Tack snälla rara <3



Stor kram och ha en fin kväll

#10 - - Agneta:

vilka små sötnosar, riktigt fina collage du gjort!

sv; jo, det där var ett stökigt skrivbord för mig ;-) fast mest beroende på att det var så mkt post som bara var lagt där och som jag behövde gå igenom!

#11 - - Kenneth:

Jag är så dålig på o gå in o läsa bloggarna men nu är jag här o kikar...

#12 - - Fröken M - Vinn 200:- att shoppa för hos Lajbansson:

Fina bilder !

Jag måste säga att det finns både för och nakdelar med de digitala bilderna. Förr framkallade man allt och var noga med att sätta dem i album.

Nu tar jag tusentals bilder - men framkallar jag nogonsin !? NOPE :(

Så det är något jag måste bli bättre på - alt att göra fotoböcker för tänk va hemskt om bilderna skulle råka "försvinna" !!

Upp