biobesöka med min fina dotter...

Idag var jag på bio med min älskade dotter Elin.
Vi såg Hunger games.



Vilken underbart bra film - jag vill se den igen.
Måste läsa böckerna nu.

När vi klev ut från biografen så sken kvällssolen och bjöd på ett vackert Konserthus på Hötorget.



Sen blev det hamburgare Burger King.
Crispy chicken är absolut godaste hamburgaren enligt mig.



Nu blir det vardagsrumssoffan som får bli platsen för ikväll. Kanske slinker ett glas Rosé ner under kvällen.

Min älskade man är på bröllopsmiddag/fest ikväll - en arbetskompis till honom gifter sig idag.
Bollywood-tema är det på bröllopet.
Så ikväll när han kommer hem måste jag få ta en bild av honom, var tyvärr inte hemma när han åkte.
Men Erika tyckte att han såg ut som en färgglad Viking (kan ha vart skägget som förvillade lite).
Nöje | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhh den filmen har jag fått någon konstig "rädsla" för.. verkar så otäckt med att barnen blir kidnappade och sen att bara en ska överleva... burr...

Jaaaaa vi måste få bilder på mannen din när han kommer hem :)



Kram och ha en skön vinkväll i soffan :) Jag ska oxå strax ta ett glas :)

#2 - - Fnulan:

Vad mysigt med dotter date! Har inte ens hört talas om filmen eller boken!

KRAM

#3 - - Ninni:

Har ingen som helst aning om vad det är för film?



Åt en krispig kycklinburgare på Mc Donalds i Thailand..mycket god, men oj va stark=)



En viking på Bollywoodfest...hihi.



Ha en gooo söndag, kram

#4 - - Agneta:

trevligt med en dotterkväll med bio o hamburgare :-)

just den filmen har man ju läst en del om..vet dock inte om jag kommer att se den.

kram

#5 - - carina:

Mysigt med mor och dotter kväll :)

Här är det mindre mysigt att det har kommit snö igen :(

Kramen vännen♥

Upp