Bloggminglet 2012...



Nu är det nära.

Bloggminglet 2012 28/4 - 29/4-2012

Det ska bli så roligt att få träffa alla bloggare
och att få lyssna på alla spännande föreläsare.

Åh vad jag längtar och vad jag ser fram emot detta.

Jag ska dit - träffas vi där?
Bloggevent | |
#1 - - Yohanna i Las Palmas:

Nej jag ska ju inte dit :(

Men det låter roligt och du måste ta en massa kort och visa upp här så jag får se hur ni hadde det.



Hälsningar

Yohanna

#2 - - petra:

Jajemen. Längtar så!

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja ja ja ja ja vi ses :) Ska bli så skoj :)

#4 - - Ninni:

Näää visste inte ens att det fanns=)



Ha det jättekul ta massvis med kort. Ha en goooo fredag, kram vännen

#5 - - Sandra:

JAG KOMMER!! Men det visste du ju.... Ska bli jättekul att äntligen få träffas! Kramar fina vännen!!

#6 - - Linda aka Javamorsan:

Kan tyvärr inte komma :(

Upp