det går framåt...

Kommer ni ihåg för en månad sen?
Då satt jag här och hade precis påbörjat B-uppsatsen och jag trodde väl aldrig att jag skulle lyckas bli klar.
Då trodde jag aldrig att jag skulle fixa att få ihop 12 sidor med text.
Nu är jag orolig att 12 sidor inte kommer räcka.
Jag har skrivit lite mer än 9 sidor nu och har diskussion, slutsats, tidigare forskning och abstrakt kvar - detta ska alltså rymmas på lite drygt 3 sidor.

Kanske får jag lov att korta ner något...



Jag fick iväg ett mejl till ev av de "stora" inom Birkaprojektet idag och var faktiskt lite nervös när jag skickade iväg det. Snacka om dåligt självförtroende.
Jag tänkte: Oj nu får vi se om han svara mig....
Men så klart gjorde han det. Efter 2 timmar hade jag fått svar. Så glad jag blev.
Tyvärr kunde han inte hjälpa mig riktigt men han gav mig en mejladress till en annan som jag kunde mejla och fråga. Får se om jag får svar från henne.
utbildning | |
#1 - - Sara, mamma till tre små troll:

Kanske ska korta ner den lite grann ja haha, uppsatser har en tendens att göra så. Först verka helt omöjliga och sen ta för mycket plats :P

#2 - - Martina:

Skriv klart utan begränsningar du och så redigerar du texten efteråt. Då kan du ta med det du tycker är viktigt utan att skippa det i onödan för att antalet sidor "tog slut" :-)

#3 - - Kenneth:

haha känner igen det där från tiden man plugga i början alltid känslan av panik för sidornas antal o att inte få ihop det i slutet paniken över att ha för många sidor o måsta korta ner :)

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Helt underbart vännen :) Är max sidantal 12 sidor??

många varma kramar och vet du vad... jag tycker som dig när det gäller länkar ;)



Kram igen

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hahahahahah ja det är bra :) Man får lov att se humorn i det "lilla"...



När jag såg den där papperskorgen första gången så tänkte jag.. NU ser jag väl ändå fel :) Sen kunde jag inte låta bli att fota och lägga upp det på det sättet som jag gjorde :)



Begagnade..... URK!!! ;)



Kram

Upp