egobilder...

Loppieventet i lördags så fick vi fota oss hos proffsfotografer.

Idag laddade jag hem fotona på mig.
Jag blev riktigt nöjd, i alla fall med två av de tre. Jag gillar INTE det där jag skrattar...


bilder på mig...
livet | |
#1 - - Fnulan:

Du är verkligen jättefin!!!!

#2 - - Alfva:

Åh - jättefina bilder ju! Dig såg jag ju - fast jag visste inte att det var du! :)

#3 - - inger stark:

Snyggt Marie-Louise!

#4 - - Lejonkvinnan:

Jättefina bilder på en jättefin tjej!

Kram

#5 - - Ama de casa:

Jättefina bilder på dig! Förstår att du är nöjd med dom :-)

#6 - - beciell:

Just nu säljer jag vårens största trender..



VIRKAD VÄST med fransar: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-virkad-vast-helt-ny-strl-xss.html



Och USA & UK vintagestyle Iphoneskal: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html

#7 - - Annika:

Fin blogg :)

#8 - - ejmis:

Jättefina bilder!!

=)

#9 - - Annika:

Nej, det där du skrattar är ju jättefint! Du ser så där avundsvärt lycklig ut på den :D

#10 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

Jag tycker du blev jättefin på alla bilderna!

Upp