första fikan på balkongen...

Idag tog jag årets första riktiga fika på balkongen.
Det var riktigt skönt, jag kunde sitta där länge och läsa och dricka kaffe.



Och fröerna växer.
Nu har jag planterat nya gurkfrön, dom får gömma sig under plastpåsar så inte katten tar dom.

balkongen | |
#1 - - carina:

Jag längtar till jag kan sitta här ute oxå på altanen :)

Men det dröjer nog ett tag.

Kramen♥

#2 - - Petra:

åhh mys

#3 - - Ingrid:

Vill med sitta på min altan... idag har jag sådan hemlängtan. Vi ska försöka ta oss hem inatt, pappa gillar inte när vi lämnar men har ju ingen egentlig koll på hur länge.. Det är inte min vanliga pappa om man säger så även om han fortfarande finns kvar... ;(

#4 - - Ankii:

Idag har de varit underbart väder ja. Jag satt på altan "nästan" naken i eftermiddags o drack kaffe..så gutt.



Kramiz

#5 - - messan:

Underbart med en första fika. Jag njuter av solen nu och fika ute:).

Kram

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhh så jag längtar efter att sitta ute och mysa på våra altaner :) Du får komma hit någon varm dag så kan vi sitta och prata strunt hela dagen.... Hmmmm.. glömde för en sekund att vi är studenter båda två ;) Och att vi får plugga samtidigt ;)



Kram och ha en fin dag



(nej ep är INTE "skoj"... det är superjobbigt)

#7 - - Agneta:

det längtar jag också efter att få sitta på altanen igen, här har det blåst isiga vindar och dunjackan varit på än..

kram

Upp