första introduktionskurs dagen...

Snart ska jag ge mig iväg på första passet av en introduktionskurs om AS (Aspergersyndrom). Jag hoppas jag blir lite klokare, lite bättre och kan förstå min dotter lite mer. Återkommer i eftermiddag med hur kursen var.

Måste komma ihåg att packa ner ett block och en penna och lite fikapengar - gör det nu.


Tänk att den här lilla skruttan är hela 13 år nu.... Ofattbart.

Barnen | |
#1 - - Carina:

Ha det så bra i dag vännen :)

Kramen♥

#2 - - RackarTuss:

Lycka till!

#3 - - trustmedarling:

Lycka till idag =)



ja tänk vad tiden går. förstår det inte...

#4 - - Lejonkvinnan:

Lycka till :) När Trean fick sin diagnos fick vi gå på några informationskvällar samt flera veckor tillsammans med hans psykolog för att få information. Det var nyttigt.



Kram

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hoppas du tycker det var bra <3



Och givetvis är du välkommen hit precis när du vill :)



Kram

#6 - - Agneta:

Jag hoppas att kursen var intressant och gav er något

kram

#7 - - Petra:

ja tiden går sjukt fort

#8 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Tack! Det blev en jättebra dag!

#9 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja jag tror inte jag kan leva utan hund??!! Men samtidigt så är vi så "fria" just nu när vi inte har någon... vi kan åka vart vi vill och när vi vill utan att behöva tänka på "hur" vi gör med hunden...



Ha en underbar dag <3 Kram

Upp