jobbhelg och uppsatsskrivning...

I helgen är det jobbhelg så uppsatsen får "ligga" till sig tills på måndag. Men jag har kommit ganska långt känner jag. Sex sidor skrivna kanske lika mycket kvar men just nu känns det ganska lugnt. Ska väl om jag hinner läsa lite mer i helgen om kvinnorna på Birka och dess handel - men det löser sig. Har fått in lite tabeller i uppsatsen också så det ser just nu ganska snyggt ut....

Men som sagt först jobb - snart åker jag och jobbar lördagskväll.... Blir nog bra - ger pengar och OB-tillägg i alla fall....


Men det är en hel del som ska läsa - detta plus en hög till...
Vardag | |
#1 - - Freja:

Nu blev jag sugen på att plugga igen...

#2 - - per:

och lite pengar är ju aldrig fel att få.. :-)

skönt att du är på G med uppsatsen och att du inte känner någon stress.

kram

#3 - - Fnulan:

Jag är så himla mkt efter, finns annat mkt roligare att göra än att plugga!

Kärlek!

#4 - - vuxenmamman:

Jag skiter i min uppsats just nu....vill inte mer....



Tar det nästa år tror jag.



KRAM

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jag är så galet nyfiken på din uppsats!! Hoppas jag får äran att få läsa den efter din bedömning <3

Och så tror jag att jag händer med dig ut till Birka i sommar om jag får :) Kan jag väl få unna mig en dag.. UTAN barn :)



Många stora kramar till dig!! <3



Kram

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

:) Jag har hämtat ut och det var såååå gott :)

Kram

#7 - - emelie-mamma till elliott och leila:

alltid lika roligt o höra hur folk hittar till ens blogg ju =)



oooj, du verkar verkligen ha fullt upp med studier och jobb. Hur orkar du?



kramis

Upp