kurs och sedan museum...

Snart ska jag ge mig iväg på Aspergerkursen igen, del 2 av 4 är idag.
Kursen hålls på Rosenlunds sjukhus.



Sen ska jag iväg till Vitterhetsakademin och låna lite fler böcker/avhandlingar till min uppsats. Jag fick ju ett svar från en känd arkeolog som har vart med på utgrävningarna på Birka och nu ändras fokus lite på min uppsats.
Det är inte så mycket som ska ändras men det är lite siffror och så som ska ändras.
Sen tänkte jag faktiskt unna mig en tur in på Historiska museet.
Det ligger ju precis bredvid och dom har en riktigt fin utställning om vikingatiden.

Mer om det senare och säkert ett gäng bilder.

utbildning | |
#1 - - Sojkas Framtid:

Ja jag tycker också det räcker nu!! :( Hoppas det blir lite tur nu i allt skit som händer!

Krams goa du!♥

#2 - - Kashaya:

Kul med museum.=)

#3 - - Petra:

kul med museum. Händer inte så ofta att man går på ju.

Ja vi hade en underbar tillsammmans. De behövde vi två.

mysa bara vi

kram

Upp