leker med bilder...

Sitter och leker med gamla bilder i Photoscape.

Jätteroligt och jag höll på att glömma middagen på spisen bara för att jag satt här och lekte...


Bröllopsresa på Egypten 2010, här med mannen i fokus.


Bröllopsresa i Egypten 2010 med mig i fokus.

Jag får allt ta och skärpa mig märker jag - mannen min har lagt mer fokus på mig under resan än vad jag gjorde på honom - fotomässigt.
I hans Egyptenmapp fanns många fina bilder på mig att lägga in här i kollagen medan det i min Egyptenmapp inte fanns lika många bilder på honom...

Familj | |
#1 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Vad fint! Härlig bröllopsresa :-)

#2 - - soffie:

å va vackra bilder från er resa, man kan verkligen fastna då man sitter å pysslar och kollar in bilder, kramen

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Vad fint du har gjort :) Nu blir jag oxå sugen på att sätta mig och leka lite :) Men jag har en uppgift jag dragit mig för att göra hela helgen så jag får nog vackert göra den NU!!



:) Kram

#4 - - Agneta:

oj, det där med att sitta och leka med bilderna kan jag oxå fastna med hur länge som helst.

Vackra bilder från eran resa :-)

kram

#5 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

Vad glad jag blir att du blev så glad! =D

Bamsekram till dig!

#6 - - Sara ~ Mamma till Yrla och Noel:

riktigt fint ju :D

#7 - - Annika:

Åh så kul med massa bilder, är likadan, kan fastna i flera timmar med foton. Egypten är ett drömresemål för mig, ser riktigt härligt ut!

Upp