måndagslistan...

Veckans måndagslista, fler listor kan du hitta inne hos Jenny.

Idag måndag är jag glad för:

- att helgens huvudvärk tycks ha släppt sitt tag om mitt stackars huvud.

- att B-uppsatsen nästan är färdig.

- att min familj är frisk.

- att jag hann göra en PowerPoint igår kväll inför dagens redovisning.

- att våren är på väg, på riktigt.


kollage över våren de senaste dagarna.
måndagslistan | |
#1 - - Ninni:

Bra saker att vara glad för!



Ha en underbar dag..vädret här verkar bli underbart, kramen

#2 - - Petra:

Härlig lista!!!



Ja va kul att du oxå ska dit

kram

#3 - - Linda aka Javamorsan:

Härligt framför allt med vår och en nästan klar uppsats :)

#4 - - Sojkas Framtid:

Hjälp och jag glömde min söndagslista! =( Hjälp!

#5 - - Ama de casa:

Det finns alltid nåt att vara glad över :-)

#6 - - emelie-mamma till elliott och leila:

tack så mkt =) vilka härliga vår bilder =)

Upp