musikuppmaning dag 4... -uppdaterad..

Jag insåg att det finns en låt som jag ganska ofta går runt och "nynnar" på, nämligen Melissa Horn´s Falla fritt. Den går lite runt i mitt huvud just nu så den sjunger jag säkert i duschen...



Kände att jag behövde uppdatera det lite eftersom jag kom mig själv idag med att nynna på den här när jag satt och skulle plugga på Vitterhetsakademin...
musikutmaning... | |
#1 - - Petra:

Hade jag aldrig hört innaN! Jätte bra.

Tack för tipset

#2 - - Petra:

Tack tack!! =)

#3 - - Petra:

Oj!

Lider med dig.

Men, ta inte detta på fel sätt. De känns skönt att man inte är ensam, för de känns alltid så...

Har du alltid ont eller kommer de i skov?

Hur länge har du tagit broms medicin?

Kramar

#4 - - Petra:

Oj mkt medicin.

Men huvudsaken är att du blir så bra du kan vara.

Ja dom ska sätta in bromsmedicin så fort min blomstrar igen. Längtar ej...

Men vi får väl se.

Ja illamående e ej kul att alltid ha.

Vet sj hur dåligt man kan må utav medicin. Tar en hel del varje dag för min epilepsi.

Kramar om dig! tack för att du lyssnar

#5 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det är ju BÄST att sjunga i duschen för där kan ingen hindra en ;) Hahahaha



Japp det var en komplimang när hon sa att jag var vacker men jag skrattade GOTT när jag sen blev en uggla :)



Kram

#6 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Härligt att det blev bra :-)

Jag tycker det är jättesmidigt och enkelt. Festligt men lättlagat :-)

Upp