musikutmaning dag 15...

Nu är vi inne på dag 15 med musikutmaningen... 

En låt som min pappa lyssnade på... Jag minns faktiskt inte vad min pappa lyssnade på när jag var liten. Och för tillfället går det inte att fråga någon om det heller...

Men det finns en låt som jag förknippar med min älskade styvfar och han är som min pappa.

Rose garden med Lynne Andersson:




Detta är min mamma´s och (styv)pappa´s låt. Det var den dom dansade till första gången (har jag för mig att de berättat) och den har dom spelat otaliga gånger. Så den här låten tillägnar jag min älskade (styv)pappa!
musikutmaning... | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Den låten förknippar jag oxå lite med min pappa :) Lusigt :)



Kram

#2 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Tack tack!

Ja glasen kostade 49 kr för sex st och heter godis :-)

#3 - - Petra:



Sv: tack tack =)

Kram

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Vad skoj att du kom med i båda :) Grattis <3



Kram

#5 - - inger stark:

Ja Marie-Louise det är vår låt. Vi dansade till den i början på september 1981 i Opatija och sen dess är han mannen i mitt liv! kram

#6 - - Liw:

Jag kommer ju inte heller ihåg någon låt och då har jag ändå pappa att fråga, pinsamt!

#7 - - Indian matts:

Min också , Underbart

Upp