musikutmaning dag 17...

Dag 17 i musikutmaningen... 

Dag 17: Låt som får mig att stänga av radion...

Nu är jag en sådan där knasig människa som nästan aldrig har radion på, men skulle jag höra denna låt på radion nu skulle jag nog stänga av ganska direkt...

Sean Banan med King...



Den här låten är så dålig men den hjärtvättar en ju, man kan ju inte låta bli att tralla med...
musikutmaning... | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Den går ofta här hemma och vet du....jag älskar den :)

#2 - - carina:

Nja, inte riktigt min musiksmak heller.

Men roligt på ett vis ändå :)

Kramen goa bloggvän♥

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hahahaha då skulle du inte vilja vara här för här går den varm!! Speciellt när Frallan är hemma, den går om och om och om igen :)



Kram

#4 - - Tommy:

Sv: Det tycker jag du ska göra .. inte så god som alla säger, men helt okej!



Åhh Sean banan är så grym!

#5 - - Kristina J:

Här hemma är Sean Banan en stor favorit och jag kan inte annat än tycka om honom jag också. På något konstigt vis sprider han glädje och så fort jag ser eller hör honom drar jag på munnen. Märkligt egentligen.

#6 - - jenny:

Åh ja fy tusan. Har helt förträngt att han finns. Usch!

Upp