musikutmaning dag 19...

Nu är det dag 19 i musikutmaningen...

Idag ska jag skriva om en överskattad "klassiker". Jag kommer inte ens på någon klassiker överhuvudtaget, så jag måste få återkomma med det senare ikväll....

Okej det får bli den här gamla klassikern - Beach boys med Surfing USA. Den är inte så bra tycker jag...

musikutmaning... | |
#1 - - Freja:

Jag har oxå hakat på utmaningen men gjort det svårt för mig - jag försöker göra den enbart med mello/ESC låtar....

#2 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Tack :-)

Hoppas du haft en bra dag!

#3 - - Anonym:

en klassiker som jag gillar är trollflöjten!kramen

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

:) Jag kan inte fatta hur du bara kommer på all musik :) Blir lika imponerad varje dag!! :)



Usch idag har jag haft en "sån där" dag du vet... Surmulemorsan kunde jag heta idag!!



KRAM

Upp