musikutmaning dag 22...


Nu närmar vi oss slutet i musikutmaningen...

Dag 22: En låt jag hånglar till....
Nu är jag gift (självklart kan/ska man hångla endå) sedan 17 år och när vi hånglar nu för tiden så gör vi inte det till musik... Sånt är livet. Livet går vidare och tar nya vägar. Alltså hångel utan musik hör till mitt liv nu.

Men självklart har jag hånglat till musik - men det var så länge sedan att jag kan inte komma på en bra hångellåt...

Men en bra låt med temat gå hem till dig eller mig är: Lars Winnerbäck med Jag vill gå hem med dig.



Tyvärr gillar inte min älskade man samma musik som jag, vi har helt olik musiksmak - annars hade jag nog haft på denna vid nästa hångel ;)

Eller den här:

musikutmaning... | |
#1 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

:-)

Hoppas du får en riktigt bra dag! Fick ni snö igår? läste i en annan stockholmsblogg om det. Här är grått trist och regnigt!

#2 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Hej. Hoppas allt är bra med dig. Jag har börjat med dagens bloggtips och länkar andra framför ca 2000 unika besökare. Idag kommer jag dra TVÅ vinnare, vill du vara med? Allt du behöver göra är att skriva "JAG ÄR MED"



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/2-bloggtips-idag.html

#3 - - maria:

Hångla är alltid mysigt :)



Här är jag hemma med en prickig dotter idag...



Ha en fin tisdag fina du <3

Kramar Maria

Upp