musikutmaning dag 27...

Musikutmaningen går mot sitt slut, idag är dag 27 av 30.

Dag 27 - låt jag vill ska spelas på min begravning. Oj jag vet faktiskt inte - vill helst inte tänka på min egna begravning. Jag vill leva många år till och när jag väl dör så kommer många låtar ha passerat genom mitt liv så låtvalet kan ändras hur många gånger som helst. Och när jag dör så vill jag att mina närstående ska välja musik. Dom ska välja den musik som dom tycker passade in på mig bäst och som dom vill höra på min begravning. Så idag får ni ingen låt ifrån mig...
musikutmaning... | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Jag har sagt att en låt som jag vill att de spelar på min begravning är, Håll mitt hjärta med Björn Skifs <3 Den är så oändligt vacker!!

#2 - - Malin:

Nej det är ju inte det roligaste å tänka på. Dock så passade temat ganska bra. Då vi på min floristkurs i helgen hade begravningstema. Å jag tror inte mina låtar skulle passa så bra på en begravning heller. Men vi får hålla tummarna för att ingen utav oss behöver ställa våra nära och kära för denna fråga än på många många år. Kram

Upp