musikutmaning dag 28 & 29...

Musikutmaning, ni får två dagar idag igen....

Dag 28: Den sämsta sommarplågan under 2000-talet - Sean Banan med Skaka rumpan.



ja ni har väl märkt att jag inte har så mycket till övers för Sean Banans låtar. Den här hörde man överallt för några år sedan - alla barn ute på gården gick och sjöng den här.

Dag 29: Bärsta låten på radion nu - Michel Teló med Ai Se Eu Te Pego.



Det får bli den här låten igen, den spelas på radion nu och den är riktigt bra tycker jag (ett tag till i alla fall, snart har man väl tröttnat).
musikutmaning... | |
#1 - - Petra:

ja köp en sådan ask o testa. kull grej. ja jag älskar choklad så de var en bra present



vad ska du ha på dig på bloggminglet?

#2 - - Liw:

Kan bara instämma!

#3 - - vuxenmamman:

Alltså jag kan bara inte med Sean Banan....jag får utslag på hela kroppen. Tur att du la den där andra under för då blev jag genast på bättre humör ;-).



KRAM

#4 - - Petra:

Ja de e svårt de där. Men de lutar väl åt klänning på kvällen här oxå. Man måste väl inte vara så uppklädd på dagen?

Jag vet ej . E ju nära nu

#5 - - carina:

Sean Banan, jag bara ryser.

Att han ställde upp i medlodifestivalen är någonting jag bara inte förstår???

Kramen goa bloggvän♥

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hihihihihihi vi älskar Sean här i det här huset :) Ja iaf de yngre modellerna ;)



Kram finaste <3 Hoppas det gick bra idag :)

#7 - - messan:

Vad vore livet utan musik...ingenting:). Skaka loss och njuta det är gott det:).

Kramen

#8 - - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

Låt 29 spelas på mitt zumbapass :-), den är bra.

Upp