musikutmaning dag 4...

Musikutmaning dag 4...

En sång som jag sjunger i duschen - Om sanningen ska fram med Eric Amarillo:


Egentligen sjunger jag aldrig i duschen eller i badrummet eller överhuvudtaget men skulle jag sjunga i duschen så vore det nog denna som jag skulle tralla på. En trallvänlig lagom "rolig" låt som liksom fastnar på hjärnan...
musikutmaning... | |
#1 - - Ninni:

Den är härlig=)



Vi ska vara borta tre veckor..känns ofattbart just nu, kram kram

#2 - - jenny:

oh vad kul att du hakade på liws utmaning, så himla roligt att se allas olika musikfavoriter.

kram

#3 - - Celine:

sv - Jag vet inte riktigt vad jag skall kalla det. Träning i att komma hemifrån och få en rutin i det. Kändes väll mest som en typ pysselverkstad.

#4 - - Anna H:

Ja, tyvärr har jag nog trallat en del på den där också. :-D

Upp