musikutmaning dag 6...

Musikutmaningen är inne på dag 6.

Låt jag inte kan låta bli att sjunga med i - Sex on fire med Kings of Leon:



Vilket mina döttrar tycker är väldigt roligt eftersom texten visst ska handla om könssjukdomar ;)

Och Use Someone också med Kings of Leon:



Dessa två låtar kan jag inte låta bli att sjunga med till...
musikutmaning... | |
#1 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Vad kul att du vill vara med, mer kärlek åt folket! ;)

#2 - - Malin:

Haha, Ja jag säger det samma. Å dessa två låtar du har här är ju helt underbara. Ser fram emot fler härliga låtar. Kram å trevlig kväll på dig!

#3 - - Petra:

Ha ha ha okej.

Sex on fire e min o sambons låt ha ha

Den e sjukt bra.



Sv:ja det är en bra ide. bättre ngn kan nyttja de än att det ska slängas

#4 - - ⟩FITspiration ⫶ in(FIT)spireras till en hälsosam kropp:

Stod längst fram på deras sverigespelning förra året, helt sjuuuuukt vad bra dom är!!

Upp