musikutmaning dag 7...

Dagens musikutmaning...

Dag 7: En låt som förknippas med ett stark minne - Himlen runt hörnet med Lisa Nilsson:


Det här är mannens och min låt. Den lyssnade vi på första sommaren vi träffade varandra, sommaren 1992. Och när våra två yngsta barn föddes med planerade kejsarsnitt så hade vi den här cd´n på i operationssalen. Vår äldsta dotter föddes med akutsnitt så då hanns ingen musik med... Den här låten och texten betyder mycket för mig - jag fann min ängel runt hörnet och jag har fortfarande kvar honom <3
musikutmaning... | |
#1 - - Tommy:

Sv: Ja alla verkar vilja tvätta bilen, i går fanns det inte en chans, alla tvättade bilen, men i dag var jag först på tur! :)

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja den här låten är fantastisk!!!



Ha en underbar dag <3



Kram

#3 - - carina:

Den låten är jättemysig :)

Ha en fin kväll!

Kramen vännen♥

#4 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Det kanske var något tillfälligt fel? Testa igen om du orkar :-) Kram!!

#5 - - maria:

Vad fint <3 och vad härligt att du har din fina gubbe :)



Ha en underbar vecka <3

Kramar Maria

#6 - - Yohanna i Las Palmas:

En väldigt speciell låt ja.

Och så fin.



Hälsningar

Yohanna som skickar med en länk om du skulle få inspiration:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/march/real-life-parfymer.html

#7 - - Esbe:

Så fint =) Och det är en superfin sång också!

#8 - - jossan:

Wow, det dar lat romatiskt. Visst ar det underbart att latar kan fa oss att minnas och njuta nagot extra speciellt.

#9 - - Agneta:

den låten är så fin!

kram

#10 - - E M M E L L Y:

Romantic <33

Upp