musikutmaning dag 8...

Så var det musikutmaning igen, dag 8 i ordningen.

Idag ska jag skriva om en låt som jag förknippar med gymnastiklektionerna. Jag minns inte att vi hade någon musik på våra gymnastiklektioner, så jag hittar på ett eget tema för dagen...

En låt som får mig att tänka efter i livet - Under ytan med Uno Svenningsson.



Den här låten har en text som verkligen känns i mitt hjärtat. Den säger mig något och den får mig att fundera hur jag lever mitt liv och hur jag är mot andra...
musikutmaning... | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åh som jag älskar den här låten!!! Den är helt fantastisk!

Du får mig att minnas så mkt musik som jag lätt har glömt bort!!

Tack för det <3

#2 - - Lotta:

Den är mycket bra och jag har själv lyssnat på den flera gånger de senaste dagarna.

Ha en fortsatt bra kväll!



Kram

#3 - - vuxenmamman:

En av mina favoritlåtar.



KRAM

Upp