nu är det betalt....

Nu är Bloggminglet 2012 betalt och klart.
Tack vare mannen min så blev det ett enkelrum, tack älskling <3

Vilken lyx att få sova i enkelrum, få hotellfrukost och bara rå om sig själv.
Det är inte ofta jag "unnar" mig saker till mig själv.


bild lånad från Mgroup/Bloggminglet 2012
Nöje | |
#1 - - LILITH - Borderline & mamma:

Gud vad underbart det lät.

#2 - - Agneta:

härligt att du får ett eget rum att njuta av! Låter som en kanonhelg att bara få rå sig själv!

kram

#3 - - vuxenmamman:

Då får du ju ett mysigt event. Så härligt det låter.



KRAM

#4 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Underbart :)

#5 - - carina:

Vad härligt det låter :)

Kramen vännen♥

#6 - - inger stark:

Det tycker jag var jättebra, det är du värd, älskade dottern min

#7 - - Sandra:

Åh, då får vi äntligen träffas!!! HURRA! Kramar vännen!!

#8 - - Celine:

Lyxigt! Hoppas du får det undeerbart trevligt!

#9 - - ♥ Sojkas framtid ♥:

Vad roligt! Jag ska också dit ju! :)

kram!

Upp